Vindicator Vayne

Vindicator Vayne Skin

Champion Vayne

3.5 Average Rating

No

Skin currently Available
legacy skin

N/A

Current RP price

2015-04-27

Last skin sale

2413

Days since last skin sale
N/A


Teemo

CagethePsycho

December 26, 2016
Teemo

Carakai

October 13, 2016
Teemo

motolov

September 11, 2016
Teemo

user6169536

July 20, 2016



Teemo

Tomastv

Best Skin of the WORLD!!! lmao

Teemo

Dillanstudex

i want this skin now!!! the new splash art , sexiest one ever !!!!

Teemo

tegu5309

Why is this skin unavaiable?

Teemo

Tomastv

just got this from riot... 

Teemo

MattX

Am I the only one who thinks this is the best skin of vayne?

Teemo

hunterwolf

HOLY! ugly skin i think i'll buy dragonslayer

Teemo

tegu5309

That ult really looks terrible.

Teemo

Kexzy

Ugliest vayne skin seems worthless classic is much better imo

Teemo

workingboss7

you use r but you dont use q wtf?

Teemo

tegu5309

why doesnt it show the tumble with ult

Teemo

2rio2

Honestly this is just one of those skins that's kinda mediocre but could REALLY do with a texture update.

It has that ugly 'sparkling' texture to it.

Teemo

hunterwolf

Personally I dont like the skin,it dosent look as cool as the classic or dragonslayer.

Teemo

workingboss7

this skin should be reworked to give her a pistol and a M16 

Teemo

Kexzy

I like the skin pretty much. The glasses ingame look cool, I like the braid more and the crossbow-glove thingy is really awesome. Additionally they changed the cape to this other cloth thing

Teemo

cliffordcat

Old League of legends <3

Teemo

NinjaGhostPSN

Aristocrat Vayne has the worst splash art in my opinion. And everybody use it too. I prefer not to use skin, or Heartseeker Vayne. That one is not cool.

Teemo

2rio2

Was admittedly dissapointed with the skin in-game. But the splash is just so badass especially being a Hellsing fan it outweighs it in my opinion lol

Teemo

SteppedObject

Sexy duty receptionist vayne

Teemo

Ruminated

worst vayne skin ever, so similar to classic

Teemo

Zirivity

Vayneonetta. Or is it just me?

Teemo

MattX

This should be a classic skin..

Teemo

mentz24

They were all released before the time where particles on 975 skins was normal and common place. The only one that was released in a more modern skin 'era' was Heartseeker. That's the truly dissapointing one, they coulda done so much more with it.

That, and she doesnt have an incredible amount of particles to work with.

Teemo

refunky

I just think her original skin is the best. The cape is just cooler and better textured. This one and Aristocrat just look awkward. (I own Aristocrat btw so im not just bashing.) I just prefer Og skin.

Teemo

Ruminated

Vindicator or Dra­gonslayer???

Teemo

Tomastv

I actually think this is the best. All the others are meh IMO. And it's one of the two cheaper ones. Me gusta.

Teemo

JCG334

hearseeker>dragonslayer>vindicator. aristocrat sucks

Teemo

2rio2

NO ONE!
,,,,, ur annoying

Teemo

omnichron

"it's magic."
win.

Teemo

2rio2

I really want a Vayne skin but I think the normal one might be better than this, even if this one is on sale >.<

Teemo

refunky

I bought it and carried a game immediatelly, its magic. and I even had teemo support vs blitzgrab and that new chicken girl adc in bot

Teemo

MattX

I really like her glove in game

Teemo

Dillanstudex

yeah Aristocrat ain't nothing special. The splash art is actually great but not the in-game model.

Tbh i like this one too, i just feel it too "plain" compared to Dragnslayer hence i wouldn't buy this one, but it's still a really good looking model.

Heartseeker..meh, i don't know.

Teemo

screwteemo

Im here to see what the skin looks like fcker

Teemo

2rio2

Look up the Chinese art for this skin, trust me.

Teemo

hunterwolf

looks like a re-color kay just gonna wait till heartseeker on sale !

Teemo

Ruminated

Who else is here because of the sale?

Teemo

AuthenticFallacy

I wonder if they could whip up a military/mafia style skin for Vayne. Replace the one-handed crossbow with a handgun and the big boy with a shotgun or something. Biggest problem would be that they'd have to make a new animation for her firing the weapons, but I think it'd be worth it.

Teemo

Rularuu

i don't know, it still looks bland compared to Dragonslayer..i mean, that skin is pure awesomeness!

Teemo

JCG334

yeah i think thats what its meant to be like, as if she lost her hand and now has that.

Teemo

screwteemo

ITS ON SALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Teemo

2rio2

Summer 2013 SALE !!!!!!!!!!!

Teemo

cliffordcat

Ima get this skin, It doesn't look so good on the purchase screen but in game it does

Teemo

Dillanstudex

This is 260 RP ON SALE NOW

Teemo

Dillanstudex

Is it me or that gauntlet looks as if Vayne had no hand? Specially on the art

Teemo

SteppedObject

I read that as in "Sail-Awolnation"

Teemo

workingboss7

SHES HUNTS PEOPLE OF THE NIGHT, BLACK PEOPLE

Teemo

AuthenticFallacy

I got this skin only because she looks like Eva Angelina

Teemo

Rularuu

fooool he mean her 'personalititis"

Teemo

workingboss7

eh, id get this skin, but i wish it had more changed like her heartseeker skin. unless it changes more than just the outfit, im probably not going to bother blowing money on it unless its a damn good skin and the default is horrible, like poppy for example.

Teemo

omnichron

lol she actually does talk to the summoner. Have you even played sona? Do you not like orianna for her personality? If you judge characters for their personality, then you have a big wall to overcome when it comes to LoL.

Teemo

SteppedObject

they need to give her better skins and better effects she deserves it

Teemo

2rio2

I bet you like Sona for her "personality"

Teemo

MattX

Typical to hate the champion for reasons OUTSIDE the gameplay...

Teemo

AuthenticFallacy

is she missing a hand...?

Teemo

AuthenticFallacy

VANYE NEED A SPECIAL SKIN, she deserve a better one

Teemo

omnichron

Yes, this essentially makes her Batman.

Teemo

omnichron

I wish they made a new skin for her already

Teemo

electricmaster23

..........
yes it's very interesting and u get a whole new perspective of the champ and the game

Teemo

mentz24

i'm playing this game since jarvan IV and i have never seen this skin in game