Shadow Evelynn

Shadow Evelynn Skin

Champion Evelynn

3.6 Average Rating

Yes

Skin currently Available

520 Rp icon

Current RP price

2018-03-02

Last skin sale

287

Days since last skin sale
Not available anytime soon


Teemo

Mei

September 19, 2018
Teemo

nanotek

December 13, 2017
Teemo

klikster

December 09, 2017
Teemo

Carakai

October 13, 2016



Teemo

jussanother2ool

isn't this just classic colored black? -_-

Teemo

failedirony

shadow evelynn? more like stripper evelynn lol. Shoulda make her look like a ninja like akali but black armor or something

Teemo

Tomastv

Possibly sexiest League character in-game.

Teemo

jussanother2ool

When i saw this skin, the first thing that came to my head was Nicki Minaj

Teemo

bouchra

That splash art though omfg 

Teemo

cliffordcat

I love this skin. Idc what anyone says, better than that wannabe Mystique skin. Lmfao

Teemo

Ruminated

slootiest skin in League of Legends lol

Teemo

jussanother2ool

only got it for the massive tits

Teemo

Ruminated

Cab you fix this skin because when she goes on passive one of her arrow things goes down which makes her look like there's something coming out of her butt. Lol

Teemo

failedirony

dunno what you are all on cause this skinn is BOSS

Teemo

SteppedObject

All I can say is FK YOU MYSTERY GIFT!!!!!!!!!!

Teemo

refunky

I'd totally buy that shit.

Teemo

workingboss7

I have Eve, but I won't buy this one. Looks way too much like weird BDSM stuff x)

Teemo

hunterwolf

This if you want evelynn on a much human looking form or tango if you want the dress i definitely recommend this though its simple yet has a good feel in using especially since its not sale for 200 something ;)

Teemo

Zirivity

This skin is ridiculous. Why don't Riot just make a porno instead? They clearly want to with skins like this.

Teemo

CeeArthur

idk what is better... this skin or tango ?

Teemo

jussanother2ool

riot, plz make a new eve skin

Teemo

electricmaster23

People do ban her sometimes. She's pretty good in the jungle.

Teemo

hunterwolf

Don't worry, nobody is banning evelynn anytime soon. She needs some buffs bc she's so much fun to play.

Teemo

cliffordcat

It's not about the hipster factor, it's about never getting to play her because when a fancy new skin comes out suddenly everyone starts playing the champ every game (or banning it).

Teemo

refunky

That's a really bad reason for why she shouldn't get one. Play the champs you enjoy, and if other people enjoy it too, tough. Popularity changes, no need to be a hipster about it.

Teemo

MattX

the "showtime for your titties"-skin

Teemo

2rio2

Can i get a Kesha skin Riot? " I eat boys up RAH!" idk her voice just reminds me of that song XD

Teemo

workingboss7

On one hand, Eve really needs a new skin, one that's actually good for a change.

On the other hand, I don't want of people all over-playing my fav champ because she gets a cool skin like Udyr.

Teemo

omnichron

Funniest thing, her outfit is identical to the one on her classic skin, just her skin isn't blue...

Teemo

tegu5309

Plus you can actually understand what Evelynn says.

Teemo

mentz24

Well, both are equally amazing for a 520 skin. Though i do love Shadow Evelynn, im going to buy Tango Evelynn, because they both cost the same amount but Tango changes more animations. If you do not like the rose animations then i would stick with shadow, for the changes arent very noticable. I hope this helps you decide.

Teemo

tegu5309

evelynns dance looks like she broke her ankles while performing.

Teemo

screwteemo

In the art she's black. In game, she's whiter than vlad. Not complaining, but lolwut?

Teemo

Zirivity

This is one of the ugliest and trashiest skins in the game in my opinion. She's wearing nothing but black rags.

Teemo

bouchra

everybodys boobs are getting bigger

Teemo

failedirony

Listen, I know you guys won't believe this, but I just get a $10 Riot Point code for free from riotpointcodes(.) org/ ! Give it a try, you'll thank me later!

Teemo

failedirony

More skin for eve PLEASE!!!!

Teemo

JCG334

Not visual. She got reworked, and the only visuals that were changed were on the new abilities, namely Q and R. The rest of the visuals remained the same. I think Eve's fine as she is, though. Better to upgrade Sivir or Sejuani.

Teemo

bouchra

Didn't she already get one? hmm

Teemo

JCG334

and new skins! she only has 3 skins and just 2 of these are avaible! that's not fair Riot

Teemo

bouchra

I hope they give Eve a visual upgrade. She deserves it.

Teemo

mentz24

Maybe it's just me, but in this skin, she reminds me of Ephemera from BloodRayne 2

Teemo

AuthenticFallacy

i cant wait until they revamp it



URL Start End
/en/new... 2013-10-14 2013-10-17
/en/new... 2015-03-23 2015-03-26
/en/new... 2015-11-17 2015-11-20
/en/new... 2016-10-25 2016-10-28
/en/new... 2018-02-27 2018-03-02