Mecha Kha'Zix

Mecha Kha'Zix Skin

Champion Kha'Zix

4.4 Average Rating

Yes

Skin currently Available

1350 Rp icon

Current RP price

2016-11-18

Last skin sale

752

Days since last skin sale
Availble very soon


Teemo

aek2

October 17, 2016
Teemo

Carakai

October 13, 2016
Teemo

antpet95

September 30, 2016
Teemo

gsemfe77

July 22, 2016



Teemo

Dillanstudex

Still the best Kha'Zix skin.

Teemo

electricmaster23

Can you plss make an update!! Kha'zix skin has been updated please make a new one!!

Teemo

bouchra

The camouflage and the wing upgrade is what makes this skin badass.

Teemo

SteppedObject

NEEDS A NEW RECALL OMG THIS IS THE SAME WITH THE CLASSIC ONE

Teemo

JCG334

This skin needs an update.

Teemo

MattX

Glad owner of this nice skin

Teemo

failedirony

THUMPS UP IF U WANT AN UPDATED SPLASH FOR MECHA KHAZIX!
HE SHOULD BE A GIANT ROBOT LIKE HIS BROTHERS

Teemo

bouchra

It looks like a promethean from halo 4 and 5. I LOVE IT!

Teemo

hunterwolf

there is one thing it lacks, the recall transformation animation... i wonder what kind of vehicle he is gonna transform into...

Teemo

jussanother2ool

there are more of this skin then actual kha'zix players

Teemo

cliffordcat

just got it from mystery gift for 490 rp

Teemo

Rularuu

I have this skin tbh i like The other skin more.

Teemo

CeeArthur

Got it from iGift !! yiss

Teemo

Zirivity

Lol i taught this skin is legendary(1820RP) because it's AWSOME.

Teemo

Kexzy

I mystery gifted this to my brother lawl

Teemo

cliffordcat

Statistics have shown that this is the most sold League of Legends skin of all time!

Teemo

Ruminated

riots sucks need new rule money back

Teemo

bouchra

Lol this is my favorite skin for my favorite character and it came out on my birthday.

Teemo

SteppedObject

Soulstealer Vladi or Mecha Zix?

Teemo

omnichron

And where now jumpjets animations??? Fu riots!

Teemo

jussanother2ool

Stupid asshole broken champ

Teemo

workingboss7

They should make a recall animation for this skin

Teemo

omnichron

can someone give me 1350 rp or gift me this skin plzmy summoner name is AHNAF1234

Teemo

hunterwolf

This or Pool Party Graves?

Teemo

mentz24

Why rocket not work when jump

Teemo

Ruminated

They fixed the rocket for when he jumps, it's back now!

Teemo

Tomastv

can gift me 1350 rp summomer nick lukasxpompa


Teemo

failedirony

Got it from a mystery gift from Riot They are amazing! I have guardians of the sand aswell!

Teemo

tegu5309

Kill rengar and you have all 4 evolutions

Teemo

CeeArthur

Please God get it back to sale <3

Teemo

electricmaster23

does his w have homing ability?

Teemo

JCG334

Why this skin isn't getting a new recall animation just like the other 2 mecha skin ?

Teemo

2rio2

this or guardian k6 ? im considering the quality not the price pls help me choose the best

Teemo

mentz24

Please riot sale this skin!!!!!! Does anyone know when its gonna be on sale????

Teemo

NinjaGhostPSN

WHY DID RIOT REMOVE THE E ROCKET BOOSTER PARTICLE????

Teemo

cliffordcat

For 1350 RP I kinda wish it had a seperate recall animation though... >.>

Teemo

Zirivity

I KNEW that when you evolved your R there was a red light. Whenever I see a player evolve R now it acts like you're using classic Kha, and he sheds his skin instead.

Teemo

AuthenticFallacy

Now I'm sad this skin doesn't transform like the two new mecha skins.  ._.

Teemo

electricmaster23

i like the skin but dont like kill to kha zix

Teemo

Tomastv

I love this skin! The effect for Isolation is easier to read than his classic look for me

Teemo

omnichron

Riot plz. Why cait and not this guy

Teemo

Wirelike

Ohh, they just removed that effect when he is in mid air.. -.- Fuk u rito

Teemo

Zirivity

Like if you're here because of the sale

Teemo

omnichron

Why I dont haev my E ability effect?

Teemo

Kexzy

on sale finally!!!!!!!!!!!! DEFINITELY!!!!

Teemo

Kexzy

Does anyone else have the bug where this skin only fires 1 rocket instead of a cluster?

Teemo

Rularuu

27 may starts the skin sale!!! It then costs 675 rp!

Teemo

Dillanstudex

Mecha or poolparty ziggs?

Teemo

AuthenticFallacy

They need to bring out an Alien Vs Predator event. Predator rengar and Alien Khazix

Teemo

Tomastv

Rhode skins sale will be at the end od may

Teemo

Zirivity

His default skin is creepy

Teemo

workingboss7

show mecha kha zix with all 4 evolution please

Teemo

Wirelike

plss riot sale this skinnn

Teemo

hunterwolf

please riot sale this mecha kha zix skin please please


Teemo

hunterwolf

I believed from the first day i saw the name of this skin, and i still do, they should've called it MeKha'Zix

Teemo

refunky

They need mecha rengar and pridestalker kha zix

Teemo

Dillanstudex

Can anyone pls give me this skin

Teemo

Dillanstudex

Ever gonna go on sale??(

Teemo

mentz24

nice,  i got this skin when it was 975 and on sale ^^

Teemo

Wirelike

Should be on sale in around 2-3 months.

Teemo

mentz24

Getting it cause it looks like a Promethean Knight from Halo lol.

Teemo

NinjaGhostPSN

this is one of the skins where the original champion actually looks better than the skin lol.

Teemo

refunky

The Best skin for The Best champ in the game <3

Teemo

workingboss7

Gift me that skin pls <3

Teemo

Kexzy

MAKE JURASSIC KHA OMG YES PLEASE 

Teemo

HEHAbonn

I need it , can i got that skin ? please



URL Start End
/en/new... 2013-07-08 2013-07-11
/en/new... 2014-05-26 2014-05-29
/en/new... 2015-10-13 2015-10-16
/en/new... 2016-11-15 2016-11-18