Death Blossom Elise

Death Blossom Elise Skin

Champion Elise

3.4 Average Rating

Yes

Skin currently Available

975 Rp icon

Current RP price

2018-03-02

Last skin sale

287

Days since last skin sale
Not available anytime soon


Teemo

CagethePsycho

December 26, 2016
Teemo

PhoenixKnight

December 10, 2016
Teemo

Carakai

October 13, 2016
Teemo

Volkatrace

June 16, 2016



Teemo

Ruminated

have both and they are both nice

Teemo

2rio2

All her abilities are much smaller in this skin unlike the blood moon skin

Teemo

workingboss7

R.I.P Crystal Scar....






xd

Teemo

Wirelike

This skin is the most majestic in game. It's my second favorite after Ghost Bride Morgana

Teemo

SteppedObject

This Skin is so amazing!

It glows!

Teemo

screwteemo

why isn't this skin available anymore?

Teemo

electricmaster23

buy this since on sale thats what im gonna do plus it looks amazin!

Teemo

MattX

Waw to buy or not to buy

Teemo

hunterwolf

i like the classic more cause its more "fitting".  This skin doesnt look so scary

Teemo

mentz24

love the skin but can they just redo the goddamn artwork

Teemo

Tomastv

The spider form... much scarier than Nocturne and Fiddle...

Teemo

omnichron

Dude, her abdomen in Spider form disturbs me for some reason. It's an awesome skin but that one thing might make me refrain from buying it.

Teemo

Kexzy

it's last sale was in September 2013....

Teemo

failedirony

got this for mystery gifting but suck.

Teemo

hunterwolf

can someone gift me elise PLSSSS my name  is croluxy(eune) PLSSSSSSS tnx very much

Teemo

Dillanstudex

Can someone gift me My summoner is PandaPacifist and NA

Teemo

cliffordcat

Can someone gift me elise? Tsuth is my name

Teemo

Rularuu

Can someone gift me elise? it would make my day. My summoner name is MrQuincinator

Teemo

Ruminated

Can we get this skin instead of victorious one?

Teemo

Rularuu

just watched victorious elise skin teaser and I got to say, death blossom is still way, way better.

Teemo

electricmaster23

u dont have to be rich to get this skin,and its not hard to get to atleast gold V lol

Teemo

2rio2

Deathblossom=rich/money Victorious=skill

Teemo

hunterwolf

So Sad i rushed Gold because i thought victorious was worth =_="
i will use this one over victorious anyday

Teemo

NinjaGhostPSN

i m silver 1 onmw elise <3

Teemo

AuthenticFallacy

my victorious elise substitute...

Teemo

MattX

i know the feel bro. i know the feel...

Teemo

MattX

U guys cant get the victorius elise skin only when youre gold or higher ;)

Teemo

hunterwolf

never said there was something wrong just told you to realize the the date of the coment

Teemo

2rio2

I'm here for the sal- aaaaaaaaand it's Victorious Elise.

Teemo

Wirelike

Glad I didnt buy this skin, I'm getting Victorious Elise!

Teemo

bouchra

VICTORIOUS ELISE SKIN IS COMING!!

Teemo

cliffordcat

Seems that original skin is better than this one.

Teemo

hunterwolf

If only I were good at Elise...

Teemo

mentz24

Koi nami isn't that bad -.0

Teemo

Rularuu

im totaly buying it <33333

Teemo

hunterwolf

she reminds me to beast wars! xD

Teemo

jussanother2ool

yeah yeah I know why you are here... now instabuy it !

Teemo

hunterwolf

No I'm here cuz I'm bored...-.-'

Teemo

2rio2

hmmmm sale but what if a better skin comes out?

Teemo

mentz24

SHUT UP AND TAKE MY MONEY.

Teemo

CeeArthur

SHUT UP!!!! OMG!!!!
but yeah... i am

Teemo

MattX

Yes. Since you have a purchase history riot can easily see when you bought it and will refund you if it was within a certain time period of the sale.

Teemo

Rularuu

If you bought it within the last 2 weeks you can put in a support ticket and get refunded the difference in rp.

Teemo

workingboss7

Shut up and take my RP... Tomorrow!

Teemo

bouchra

lol 2 months are freaking LONG time. I bet you enjoyed pretty much with dat 975RP.

Teemo

CeeArthur

Same with me...Kinda annoying isn't it? -_-

Teemo

Zirivity

Riot,why not Death Blossom Zyra? -_-

Teemo

Wirelike

I GOT THIS SKIN 2 MONTHS AGO AND ITS ON SALE NOW

Teemo

Rularuu

Sale inc, but isnt original skin looks better?

Teemo

Dillanstudex

i can dislike for u being a thumbsup whore and mark for spam

Teemo

hunterwolf

as much as i admire the design of both this and her original skin i have yet to get either of them as i am really bad with elise

Teemo

Ruminated

muahhahah greetings from the present

Teemo

omnichron

anyone else checking out because of the sale?

Teemo

screwteemo

FINALLY DISCOUNTED, GIMME MONEY

Teemo

cliffordcat

like 975 RP isnt affordable to begin with.



URL Start End
/en/new... 2013-08-15 2013-08-18
/en/new... 2014-12-04 2014-12-07
/en/new... 2015-11-27 2015-11-30
/en/new... 2017-05-19 2017-05-22
/en/new... 2018-02-27 2018-03-02