Mecha Aatrox

Mecha Aatrox Skin

Champion Aatrox

4.2 Average Rating

Yes

Skin currently Available

1350 Rp icon 928804f2bb11017e62b8a1316ab81aef2340a437594cfebb37faa89b5d6870d2

Current RP price

2017-03-17

Last skin sale

270

Days since last skin sale
Not available anytime soon


Teemo

aatyrael

October 23, 2016
Teemo

rb28

October 21, 2016
Teemo

Carakai

October 13, 2016
Teemo

WiiCreate

June 29, 2016



Teemo

2rio2

Malphite Mecha is that robot from District 9 xDDD

Teemo

jussanother2ool

For people saying this looks like transformers u guys are dumb af. This is obviously Pacific Rim

Teemo

bouchra

starscream skin, cool-meats

Teemo

refunky

his sword doesnt get any bigger....

Teemo

mentz24

this is obviously based on zone of the enders

Teemo

MattX

on the splash art he is right handed, but is left handed on the actual ingame model

Teemo

Ruminated

play this skin with friend, got ganked top 2 v 1,
passive pop,
open the song '' gundam 00 s2 op1 ''
use ult while yelling '' TRANS-ARM ''
eveyone in skype go ape shit insane XD

Teemo

tegu5309

A fusion of Pacific Rim and Canty from FRCR <3

Teemo

bouchra

This skin is like a project skin

Teemo

cliffordcat

If anyone knows super Galaxy rumble is the creator of this skin or should I say suit

Teemo

Dillanstudex

Mecha or Sea Hunter?
Sea hunter looks way smoother but this looks cooler

Teemo

Kexzy

wich is better blood price or blood thirst

Teemo

Kexzy

surprised this isn't a legendary skin tbh

Teemo

omnichron

the recall reminds me a lot of Transformers <3

Teemo

NinjaGhostPSN

Reminds me of transformers. 

Teemo

tegu5309

moar mecha skins; love these skins. rito pls

Teemo

omnichron

Yep. Mecha malph and aatrox = pacific rim lol

Teemo

Ruminated

So much like Neon Genesis Evangelion unit 00 ^^

Teemo

hunterwolf

I love voltron,Idion,Gold Lightan,Anything gundam,Evangelion,god damn megazords from power rangers even. But to say this was inspired by anything other than Pacific Rim is moronic. Maybe not entirely even. He coulda been like " i like gundams..lets make him a robot". but did they stick with that...no..they went with the Rim. And for you transformer fools that think just because his recall turns him into a ship...please stop. This is how that went. "Hes a robot man.....lets turn him into a ship for his new recall." The creators of gundam always have the gundam face. WUBA LUBA DUB DUB.

Teemo

CeeArthur

i got this in a mystery skin and i hate it lol damn

Teemo

screwteemo

Is he a fcking Decepticon ? XD

Teemo

Wirelike

all is good but voice and wings are bad....

Teemo

failedirony

It looks like a Nightmare from Code Geass!

Teemo

Zirivity

How you doo move that camera at start ?

Teemo

2rio2

Hell no. He looks like a figurine.

Teemo

Dillanstudex

only thing I hate is that his sword doesn't get bigger in ult form ='(

Teemo

Wirelike

MICHEAL BAY FOR HIS WAY INTO LEAGUE

Teemo

SteppedObject

there should be more mecha skins

Teemo

CeeArthur

GIPSY DANGER AATROX ;D pacific rim

Teemo

2rio2

i still havent seen this skin a single time.

Teemo

jussanother2ool

Is it just me who finds his "FLAPPY" wings extremely weird and awkward?

Teemo

Tomastv

these mecha style skins are amazing

Teemo

CeeArthur

I wish they would come out with a GOOD skin for attrox. I like playing him

Teemo

jussanother2ool

im gonna buy this skin ^^

Teemo

Ruminated

Hmmm... I just saw Pacific yesterday, now i find a huge resemblance with Gipsy Danger kek

Teemo

tegu5309

Viewers, could u all help me choose between 2 kins? The justical or this mechanic. Plz help me choose!!! Appreciated

Teemo

Zirivity

Looks like Galvatron form transformers 4

Teemo

bouchra

i guess inspired by pacific rim

Teemo

Dillanstudex

Is this inspired from the movie "Pacific Rim"?

Teemo

bouchra

ult = xenogears reference

Teemo

AuthenticFallacy

i was really hoping Mecha aatrox would look like Epyon, still cool though

Teemo

hunterwolf

Splash art from Pacific Rim?

Teemo

Wirelike

lol its a transformer now 

Teemo

jussanother2ool

It sounded like a droid with a lightsaber so i think i'm buying it

Teemo

jussanother2ool

I think they could've done a WHOLE LOT better job for this skin. Its like they just quickly assembled this.

Teemo

refunky

This or justicar aatrox?

Teemo

hunterwolf

Pacific Rim 
Ya know ? Pretty cool skins

Teemo

Ruminated

I bought the skin last week and it has one glitch when ever i have furor or phage or some item the give me speed when I'm attacking i going invisble for like 1.5 secs 

Teemo

refunky

MOST BOSS SKIN EVAR!!!!!!!

Teemo

Dillanstudex

look like evangelion on the picture x) cool !

Teemo

JCG334

So you are telling me that his ultimate doesn't extends his sword?

Teemo

SteppedObject

His splash art looks like Megatron.

Teemo

electricmaster23

I have no clue how this crossed my mind probaly due to me watching a ton of it but for what ever reason...I thought of Kat getting an Attack on Titan skin possibly the single most random thought of the day

Teemo

hunterwolf

anyone else experiencing color change in 4.13?

Teemo

Rularuu

except with wings...or maybe something from codegeas

Teemo

Rularuu

Aatrox looks like EVA unit 01

Teemo

omnichron

mecha aatrox and mecha malphite look like a transformers

Teemo

electricmaster23

Hey wait a minute. Both Mecha Aatrox and Mecha Malphite have transformations in their recall animations. But poor Mecha Kha'Zix does not. Update him Riot! Seems like a signature Mecha skin thing.

Teemo

failedirony

Neon genesis evangelion inspired theme on this skin, pretty cool 

Teemo

MattX

can mecha cha zix get a visual uptate

Teemo

MattX

he sounds like a deceptiocon

Teemo

jussanother2ool

Where is Cherno Alpha Nautilus? 
Points for those who know what i am talking about ;)



URL Start End
/en/new... 2015-11-24 2015-11-27
/en/new... 2017-03-14 2017-03-17